Często się zdarza, że nie lubimy swoich pracodawców czy szefów. Czasami przeszkadza nam ich zarozumiałość, pewność siebie i to, że nami dyrygują. Czasami są to po prostu oszuści, którzy mają dobre układy i wykorzystują swoich pracownikom, bo nikt nie może im nic zrobić. Często problemem w pracy jest także zazdrość czy zła atmosfera między gronem pracowników czy nawet współpracowników. Nawet jeśli kogoś nie obdarzamy zbytnią sympatią, postarajmy się być w stosunku do niego fair i nie krytykować już na samym starcie tylko dlatego, że go nie lubimy. Jeśli powodem jest zazdrość czy niezdrowa rywalizacja, czasami lepiej się wycofać, a nie grać za wysoką stawkę, bo możemy wystawić na szwank nasze zdrowie i psychiczne i fizyczne. Problemy w pracy powinniśmy spróbować rozwiązać, gdy tylko się pojawią. Jeśli pracodawca nie reaguje, zawsze są możliwości innych miejsc, w których można się poskarżyć. Trzeba jednak wykorzystać wszystkie możliwości, a rozmowa powinna być pierwszą z nich.

Dodaj komentarz